Bestuur
Aangaande
Externe contacten(Agenda)
Bestuursvergaderingen
Algemene vergadering
Coƶrdinatie en uitvoeren van het clubbeleid
Aspirant bestuursleden
Aangaande
Ledenadministratie
Ontvangen en registreren inkomende stukken
Contactpersoon instanties zoals Nevobo, gemeente e.d.
Jaarverslag
Aangaande
Contributie
Betalingen
Overige financiƫle zaken
Bestuursvergaderingen
Het bestuur vergadert 1x per maand. Per maand wordt er een ander thema aan de vergadering gegeven. Het eerste deel van de vergadering staat in het teken van bestuurspunten, het tweede deel (thema) is voor commissieleden om zaken met het bestuur te bespreken. Het is altijd mogelijk om iets op de agenda van een bestuursvergadering te plaatsen. 1 week voorafgaand aan de bestuursvergadering kan een punt worden ingestuurd naar de voorzitter.
Themavergadering
Indien het bestuur of een commissie dat nodig acht vindt er een themavergadering plaats om de voortgang binnen een bepaalde commissie te bespreken. Commissies kunnen hiervoor contact opnemen met de bestuursleden.
Ieder jaar vindt er een algemene ledenvergadering plaats in de maand oktober. De vergadering is toegankelijk voor alle (ouders van jeugd-) leden vanUnitas.
In de algemene vergadering wordt o.a. het volgende besproken:
- Beleid
- Algemene gang van zaken
- Benoemingen bestuursleden
- Basiscontributie
- Financieel verslag
- Begroting
- Verslagen van de verschillende commissies
Elk Unitas-lid ontvangt enkele weken voor de geplande datum de agenda van de algemene ledenvergadering.